tisdag 8 juni 2010

Träningslog 2010-06-08 + Anarkistmusik

Sprang en mil på Björnön idag. Riktigt nice väder och naturen där gör det hela ännu bättre! Efter 7,5 km kom jag till en badplats och bestämde mig för att ta en paus och doppa mig en snabbis. Kallt men skönt. Det jag inte tänkte på var att fötterna blir ju jättesandiga efter doppet så jag fick stå och soltorka i en kvart. Men det var värt det. När jag kom i "mål" stannade klockan på 1 timme och 22 minuter (med badet inräknat).

Att tänka på till nästa gång:
Ta inte med mobilen (även fast det är ett bra redskap att ta tid med och fota sig själv när man springer). Det är bara tungt i byxorna, speciellt när de är blöta.

Alltså dagens träning:
1 mil skogsspårslöpning
Ska nog riva av ett yogapass senare också.

Fett pepp efter 2 km


Dags att dela av sig av lite schysst musik igen! Den här låten handlar om anarkism. Den är så härlig! Tog en video med lyrics också eftersom att ibland kan det vara svårt att höra vad de sjunger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar