måndag 7 juni 2010

En stund på gymmet

Idag bestämde jag mig för att utnyttja mitt årskort på friskis och svettis som tar pengar av mig varje månad. Det var minsann ett tag sedan jag besökte gymmet och ärligt talat gillar jag inte gym. Visst, de har schyssta grejer och musklerna blir vältränade, men det känns ändå inte bra. Jag körde ett snabbt pass på max 20 minuter sedan drog jag därifrån.

Vanligtvis tränar jag hemma med min hantel på 6kg, min kettlebell på 4kg, min yogamatta och mitt hopprep. En lugn träning i hemmets lugna vrå... ...där man kan bestämma musiken själv!

Jag har inget emot folk som går på gym eller gym överhuvudtaget utan det är bara inget för mig. Synd bara att jag har autogiro på nästan ett halvår till som går till ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar