måndag 7 juni 2010

Hjälp mig hitta ett nytt hem åt Gumdo!

Gumdo är en rödörad vattensköldpadda som har bott hos mig i 4 år. Han är 23cm lång, minst 10år och ärligt talat är jag inte helt säker på om det är en hane, men han har de dragen. Med åren har jag fått mer och mer att göra och på så sätt har Gumdo fått mindre uppmärksamhet än han förtjänar. Därför vill jag gärna se honom komma till ett hem där folk har tid för honom.

Han bor i ett akvarium som är 125cm långt, 45cm brett och 45cm djupt (kommer inte ihåg hur många liter men är du duktig på matte kan du säkert räkna ut det). Till akvariumet tillhör en värmare, en stor renare (som står vid sidan av akvariumet), UV-rör, sten och annan inredning. Detta ingår i priset.

Jag har aldrig testat att ha honom i sällskap med andra sköldpaddor, men vi kan ju alltid komma överens om en provperiod.

Pris: 750:-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar