tisdag 1 juni 2010

Träningslog 2010-06-01

Ojoj, nu har redan halva 2010 gått! Nevermind...

Idag tänkte jag prova spåret som går förbi precis vid Emmas hus (man får börja mitt i). Väl i spåret så letade jag efter färgade skyltar för att se hur långt spåret var. Till slut såg jag en som jag trodde var röd (2,5 km). Mitt mål var att springa 5 km så då kör jag två varv tänkte jag. En liten bit in i spåret märkte jag att det stod 1500 på den "röda" skylten. Då förstod jag att den var orange (är det 2 mil?) så då vände jag om och sprang tillbaka. Allt som allt blev det väl ca. 4 km.

Några timmar senare kände jag mig inte riktigt tillfredsställd med morgonens träning så jag bestämde mig för att åka till terrängspåret igen! Så jag rev av 5 km där också. Den här gången tog jag en bild också för att visa att det verkligen är terräng.

Dagens träning:
~4 km skogsspårslöpning
5 km terränglöpning

Man blir härligt blöt om skorna mår jag säga


Snygg strumprand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar